dilaraulusoy ayy hayır saçmalamayın. 21.haftamda vuruldum ağır bi iğne evet ilk gün bebek hareketleri yavaşlıyor ama sonrasında normale dönüyo hatta sanki daha da güçlendi gibi geldi bana. Simdi karın çevresi 2 hafta ileri çıkıyor. En azından doğarsa yaşamak için şansı olur. Vurulmazsan bunun pişmanlığını yaşaya bilecek misin. Yada sana bunu diyenler bunun vebalini alabilecek mi. En azından ben elimden geleni yaptım yaşanacak ömrü yokmuş dersin vicdanın rahat olur