dilaraulusoy 3 aylık hamileyken yurt dışına taşındık. Sırf cem hocaya güvendiğim için eşyalarımızı depoya vermedik öyle bıraktık evimizi. Ve 40 gündür Türkiyedeyim. 2 haftamız kaldı darısı başınıza inşallah🙏🏻☺️ kasılmalar ağrılar vardı, 2 gün önce muayenede herşey yolunda dedi hoca. Direkt çok şükür dedim kafama takmadım. 3 yıldır böyle rutinimiz. Tedaviler ameliyat derken hocanın kliniğine girerken hep kalbim ağzımda girip gülümseyerek çıktık. Allah öyle doktorlarımızı eksik etmesin, evlatlarımızı kucaklamamıza vesile olsunlar 🙏🏻☺️