Ozlemynss Kızlar 34-35.haftada doğum yapıp bebeğe küveze alınmayan var mı yoksa bu haftalarda alınıyor mu
Anne_N Ozlemynss 34+2 de doğum yaptım. Ciğer geliştirici vurulacak vakit olmadı malesef. 2485 g doğdu. 10 gün küvezde kaldı. Ama iğne vurulursa girmeyebilir ya da 2-3 güne çıkar diye düşünüyorum
Sevdaa- Ozlemynss 34+6 da doğum yaptım iki gün öncesinde 4 doz ciğer geliştirici vuruldum. Bebeğim 2250 gram doğdu küveze girmedi çok şükür
Pirayeada Ozlemynss 35 haftalik doğurdum 3 hafta oldu kuvezde ilk başta solunum sıkıntısı vardı geçti şuan tek sorun emme refleksi
Tulayyy- Sevdaa- merhba bnde bugun 3. Dozumu yaptrdım 33+6 haftamdaym bebegımde gelysın gerılıgı var 1800 gr😔 yukselen tansyonum sıkıntım ecopırın ve alfamed kullnıyorum bnmle aynı durumda olan varsa lutfen yazabılırmı cok uzuluyorım
Ozlemynss Nunu29 hayır hastanede vuruldum yan etki olarak yüzümde yanmalar ve hafif bi halsizlik yaptı
Elif0509 Bişey sorabilir miyim bende 34+1 günlük gebeyim sabahtan beri adet ağrısı gibi ağrım var belimde çok ağrıyor karnım sürekli sertleşip kasılıyor neden olabilir acaba
Melike-61 Elif0509 Kasılmalarınız düzenliyse sancılarınız başlamış olabilir doktorunuzu arayın bence benim sadece kasılmam olduğu için açılmam başladı 32. Haftada
Syd160531 Elif0509 Benimde sizinle aynı haftam ve kasılmaların olmuyor karın sertleşmesi karın ağrısı arada bel ağrısı oluyor düzenli değil
Melike-61 Elif0509 Magnezyum eksikliğinden de olabilir ama dediğim gibi kasılmalar sancı sayılabiliyor ve açılmaya sebep oluyor ben şuan 35. Haftadayım hala yatıyorum ev işini falan yasakladı doktorum sizde bi doktora sorun isterseniz..
Sevdaa- Tulayyy- ben tam olarak bu sebepten erken doğum yaptım tansiyon yüksekliği ve idrarda protein kaçağı vardı bebeğinds gelişimi durmuştu üç haftada 200 gram almıştı sadece
Ozlemynss Tulayyy- benimde ikinci gebeliğimde 37.haftada ellerimde ayaklarımda şişlik var diye gittim tansiyon yüksekliği ve idrarda protein kaçağı olduğu için acil sezeryan alındım
Tulayyy- Melikenlbt bellı olmuyorkı13/8 14/7 11/6 10/7 12/⅞ mesela bugun dr da cok uzuldm gelısım gerılıgıne 15/8 ı de gordum yukseldıgnde dogru nstye bebegı gormeye gdyrm valla cok vunaldım 3. Doz cıger gelıstırcyde yaptrdm bugun
Melikenlbt Tulayyy- benimde 13 9 12 9 14 7 oluyor doktorlar normal bu tansiyonlar 14 9 üstü olması riskli diyor
Tulayyy- Melikenlbt oyle degılmıs tansyon ılacı ve coraspırın kuşlnmk sart gelısmı Etkılememsı ıcın odrarda ğroteın kacagı takıbı mutlka sart cok streslı ve zor bı durum sreklı bebk harektlerını sayyrım her dr a gdecgö zamn dha vok stres kployo ıcımı 😔