Denizyildizii Aylardır kafama takılıyor. Doktora her gittiğimizde prematüre bebek diyor şuan 4 ay 6 günlük 8250 kilosu. Doktora sordum 38. Haftadan once doğan bebekler prematüredir diyor ama ben 37 den önce doğanlar prematüre oluyor diye biliyordum 🤔
Feyzaveannesi Denizyildizii Doktorunuzun doktor olduğuna emin misiniz 😂. 37+0da 3200 doğdu kızım hiçte prematüre sayılamdı 😂 gayet sağlıklı bir bebekti
Glsh14 Denizyildizii masallah kilosu falanda cok iyi.premature degil bebegin.ama gercekten nasil beslendinde 4 kilo dogdu bizede tarif ver🙈😂
Metehan_Acelya Feyzaveannesi kesinlikle katılıyorum. 37+4 de 2860 doğdu bebeğim ve küveze falan girmedi prematüre de sayılmadı. İlk defa duydum 38 öncesinin prematüre olduğunu😁
Metehan_Acelya Denizyildizii maşallah size. Ben 37+4 de 2860 doğurdum. Prematüre saymadılar. Saymasınlar da
Seymaben Denizyildizii 4 kilo premature nasil oluyor ayol🤔bence sayilmaz 37 de doguran birsuru kadin var
Hlnmstf Denizyildizii 37. Hafta gec premature olarak geciyor literaturde onla alakalidir. Benim ilk dogumum da 37+3 simdiki gebeligimde dr um ilk doguma erken dogum diyor ben de 3510 gr dogum yapmistim. Yani aslinda 37. Hafta da erken dogum haftasi. 38 den sonrasi normal sayilir. O yuzden oyle deniliyodur.