umutluanneadayi canım böyle şeylere inanirmisin bilmiyorum ama bende polikist över vardı çok doktor gezdim ama çare bulamadılar en son Instagram da bı sayfaya denk geldim “doğadan gelen şifa” diye bı kadın bu işi 34 senedir yapıyor 3 sene yurt dışında eğitim görmüş hamile kalma ile ilgili neyse ona yazdım bana 3 ay lik kullanacağım bir macun gönderdi ücreti biraz pahalı gelebilir ama deneyen herkesin çocuğu oldu yani benimde oldu ama benim aksilik çıktı boş gebelik tanısı konuldu,ilkkez böyle denk gelmiş kadın da ama macunu kullanıp hamile kalan kişileri buldum hepsinde iyi sonuçlar aldım ,tabi yinede sen bilirsin tüp bebek fiyatını sormuştuk devlette 90 bin istediler ,bunu denemekten bişey olmaz deyip denedim ,bide hastane hastane gezmek insanı yoruyor yinede sen bilirsin