Tugbalsengi 22 ağustos dedi doktor ama 40 hafta için dedi bunu tabi , sezaryen olacağı için 8 ağustos haftası alırlar diye düşünüyorum
prensesinannesi7 Mercimek1234567 ben de aynı canım ben öğrendim erkek dedi ama hayırlısı olsun siz öğrendiniz mi
Mercimek1234567 prensesinannesi7 yok bn ogrenemedim hla 9martta kontrolum vsr insallh ozmn ogrenrim hayrli saglikli yine kucağınıza almak nasip olsun insallh
Sevinc72 Bende 24 Ağustos görünüyor doğum ama ilki sezaryen ve bu hamileliğim de ikiz muhtemelen temmuz ayında olur benim doğumum
Kebelekim hunilimom Allah sağsağlim kucağımıza almayı nasıp etsin inşallah 🥰 kız çocuğu bana daha cazip geliyor nedense banada kıza benziyor dedi iki doktorda bakalım erkek çıkma ihtimali de var 😂🤦🏻♀️
hunilimom Kebelekim benim de hep gönlüm kızdan yanaydi bir kızım var bir tane daha olucak insallah Allah sağ saglim kucağımıza almayı nasip etsin insallah 🤲🏻 Kız çocuğu bambaşka
sendekimsinnn Kebelekim bende çok istiyorsum kızım olmasını ama nasip sağlıklı ve hayırlı olaunda gerisi önemli deil inşallah bidahaki sefere nasip olur hayırlısıyla
Betusgani sendekimsinnn maalesef 11+5 de gittim net degil dedi, 15+5 de kontrolümüz var o zaman netleşir diye umuyorum 🤷🏻♀️
Betusgani sendekimsinnn İnsaAllah bizim de kesinleşir sonradan değişmez, daha cinsiyeti belli değilken bir sürü şey aldım, o gün öğrendikten sonra bi ton şey alırım ertesi kontrolde değişirse büyük şok 😂