Zeynepcan98 Kızlar 37+1 deyiz bebişin kilosu 2800 😔😔 kilo alabilmesi için neler yapılabilir ? Bir yandan da korkuyorum her an doğabilir diye 😥 Lütfen yardım 🙏🏻💐
Sinemmmasya Zeynepcan98 Kilosu az değil normal canım. Ama tavsiye istersen keçi boynuzu özü ye bir de kaşar peyniri ve kabak çekirdeği 🌸 farkı göreceksin pekmez bol bol ye (alerjik bir durum veya diyabetin yoksa)
Tugba2101y Zeynepcan98 bebeğin kilosu normal her bebek kilolu doğacak diye bişey yok sağlıklı olsunlarda .
Selin12- Zeynepcan98 canım kilosu gayet iyi ben kaşar peyniri, pestil, muz ,sütü sevmediğim için neskuikli veya cici bebe li yedim 37 haftalık doğum yaptım bebeğim 3500 kilo okdu ben pestil ve sütü çok yedim
Yldrmerve Benim bebeğim de geçen hafta yani 37 haftalıkken 2800 dedi doktor birazdan kontrole gidicem bakalım ne kadar olmuş
Zeynepcan98 Yldrmerve İnşallah kilo almıştır hayırlısı olsun Çarşamba günü tekrar kontrole gidicez 🙏🏻
Sinemmmasya Selin12- Süt bende çok içiyorum hem mide yanmama çok iyi geliyor ilaç içmediğim için hem de gelişimi etkiliyo. 😻
S1eda2 Zeynepcan98 ben 1 bardak süt ceviz muz bal bunları shakerdan geçiriyorum öyle içiyorum ve kaşar tüketiyorum doktorum bu gidişle 4 kilonun üstünde doğacak dedi istersen sende her gece yatmadan dene canım
Busrabaksii Sinemmmasya bende onları yapmıştım rondo blender da oluyor. En fazla 2800 doğar denen bebişim şuan 3300 falan 39+1 iz 😍
S1eda2 Sinemmmasya olur bence ikiside aynı hemen hemen hepsini koy bızzlat iç hem tadıda güzel bebişe yarar inşallah 🙏
Eylul1987 Zeynepcan98 37+3 te 2880 ile doğurdum hicbir sıkıntı yaşamadık. Gayette kendini iyi toparladı takılmayın kilosuna sağlıklı olsun gerisi önemli değil. Normal doğum yapacaksanız minik olması doğum acısından daha kolay oluyo
___Havva27 Zeynepcan98 cnm o bebek o keseye düştüğü an alabilecek maksimum kilosu belli ztn şunu yiyim bunu yiyeyim diye bir şey yok..