Ben de devlet hastanesinde yaptırdım 75mg verdiler hiçbir sıkıntı yaşamadım. Dün de sonuçlarım çıktı hemşire arkadaşıma gösterdim gayet iyi dedi. Muayene olmaya giderken doktora da gösteririm daha sonra. Zaten normal hayatta şeker kullanan birisi değilim hatta tatlı hiç yemem arada bir çikolata, o da bebeğim için mahrum kalmasın diye 😂😂