_momms Şeker yüklemesi yaptıran veya yaptırmayan anneler bir öneriniz var mı ben daha hala yaptırmadım 🤰🏼
Bsraaa366 _momms doktor gerek görürse yaptır derim bence. Doktorum gerek gördü bende yaptırdım tam son günüm de çok şükür temiz çıktı bebeğin suyu fazla dedi şekerden şüphelendi o yüzden yaptırdım böyle birşey demeseydi yaptırmazdım
linamom _momms benim de hızlı kilo artışı olduğu için doktorum yaptırmamı istedi yaptırdım bir sorun çıkmadı çok şükür. İyi ki yaptrmışım aklmda soru kalmadı en azından çünkü gebelik şekeri bebeği kötü etkiliyormuş.
SamsonsMom _momms Yaptırmadan önce bence açlık ve tokluk kan ölçümü yaptır, değerler yüksek görülürse zaten ona gerek kalmaz, bence gereksiz bir test, Değerinde yüksek çıkarsa eğer doktor sana diyet önerecek, Şunlardan bunlardan uzak dur falan diye
Seyma_ck _momms ben yaptırdım 3 dilim baklavaya eşdeğer diyorlar.E zaten can çekince şekerli bir şeyler yiyorum.Bir şey varsa da ona göre beslenirim diye düşündüm.Çok şükür temiz çıktı içim rahat en azından.Aksi halde riskli gebelik kısmında takibe alınıyorsunuz şekeriniz çıkarsa
_momms Bsraaa366 bana gerekli veya gereksiz demedi sadece kağıt verdi bi tane bunu yaptır gel bidahaki kontörle dedi bende kararsız kaldım çok rahatsız ediyormuş aç karnına olunca korktum
_momms linamom evet duydum onu ama 3 saat aç karnına kan ver şekeri iç falan maaf oluyomuşsun doğru mu
Bsraaa366 _momms yani yaptır o zaman istersen :) bende içtiğim zaman öyle kötü bi etki yapmadı sadece ağır geldi tadı başka bişey olmadı o an öyle şeyler düşünmemeye çalış derim psikoloji herşeyi etkiliyor çünkü
linamom _momms acıkma hissi rahatsızlık veriyor evet ama biraz sabret o gün şekerli içtiğin şey de gazozdan daha tatlı yani dayanılmayacak gibi değil öğlene kadar vaktini alıyor
Ceress _momms kişiden kişiye değişir, ben yaptırdım öyle maffolmadım, rahat bi şekilde içtim 15 dakika içinde 1-2 saate takıldım muayenehanede bitti gitti. Ne mide bulantısı ne bayılma ne tiksinme sıfır etki. Ama dediğim gibi bünye meselesi tamamen 🤷♀️ Doktorunuz yaptır dediyse yaptırmanızda fayda var..
linamom _momms aynen biraz mahvoluyosun.Ben kanı sağlık ocağında aldırdım başka bir gün de şeker yükleme yaptrdım ikisini aynı gün yaptrmadım sağlık ocağında ücretsiz kan aldılar sadece şeker yükleme ücretini özel hastanede yaptrıdım. Gazozdan daha tatlı bir sıvı içiyorsun bir saat aralıklarla parmağından kan alıyolar ve o saatler içinde hiç bsey yemiyosun.
_momms Bsraaa366 Evet yaa tam benlik hareket kendimi psikolojik olarak 2 dakika içinde öleceğime bile inandırabilirim 😂😂
_momms SamsonsMom aynen öyleymiş ben zaten iştahsız bi hamilelik geçiriyorum açıkçası yaptırmak içimden gelmiyor
SamsonsMom _momms Ya mahvediyor o içirdikleri şey insanı benim aklım olsa ilk bebeğimde de kanıma baktırırdım.. aman aman gerek yok hiçç
Seyma_ck _momms karar vermek zor tabi.Benim hamile kaldığımı öğrendiğimde yaptırdığım ilk tahlilimde biraz yüksek çıktı şeker.O yüzden kesin yaptırmaya karar vermiştim.Ama böyle olmasa da etrafımda çoğu kişi hiç düşünmeden yaptırıyor bunu.Umarım en hayırlı kararı verirsiniz😇
Ecetiryaki _momms Ben dün yaptırdım doktor pazartesi günü gittiğimde istedi ve gece 12den sonra hiç bir şey yeme dedi yemedim zaten. Salı sabahtan hastaneye gittim 3 kere kan alıncağı söyledi bu sürede hiç bir şey yememem gerektiği söylendi. İlk kan alındı sonra şekerli içecekten verdiler 5 dakikada iç ve 1 saat sonra tekrar gel 2.kanı alıcaz dediler. 2.kandanı verdikten 1 saat sonrada 3.kanı aldılar ve bitti, dün öğleden sonrada sonuçlar çıktı özelde değil devlette yaptırdım ben.
Gizemlili Açıkçası hiç gebelik şekerimin çıkacağını düşünmezken çıktı maalesef. Günde 7 kere ölçüm yapıp karbonhidrat-şeker diyeti yapıyorum. Yükleme yaptırmasaydım anlayamazdım. Sonuçta canımız çektğinde tatlı yiyoruz, hamurişi yiyoruz diye yiyordum. Hekiminizin önerisine uymanızı tavsiye ediyorum. Evet yükleme yaptırma kısmı hoş değil ama benim gibi takibe ya da insülin kullanmaya ihtiyaç duyan gebelerden olabilirsiniz
GriMavi _momms ben bugun yaptırdım 50ml Hc bir rahatsızlık vs olmadı Şükür temiz de çıktı Normalde okadar şkerli sey yiyo herkes bunu yaptırmayı neden büyütüyolar anlamdım Benim içtiğim şey asiti gitmiş limonlu soda gibiydi