17+1 im dün gittim kontrole cinsiyete erkek dedi doktorumuz. Bir oğlum vardı bunu kız olsun istiyordum ama kısmet olmadı . İlk gebeliğimde 5 aylıkken anca hissetmiştim hareketlerini ama bu gebeliğimde çok daha erken hissettim bildiğin sürekli tekme atıyor seğirme falan değil bu diğerine göre çok farklı olacak gibi 😬 bulantım falan da bunda olmadı ilkinde çok çekmiştim