moom222 Kızlar durumunuz nasıl belirtileriniz var mı göbek var mı bende hiç bişey yok karnım akşam şişip sabah iniyor hamile olduğumu anlamiyorum bile ne miğde bulantısı ne bişey basım bile dönmedi aserme yok sizler nasılsınız 😍
Merve0004 moom222 bende aynıyım ne aşerme ne göbek ne mide bulantısı ne kusma hiç bşi yok ama sadece göbek deliğimin altı baya tüylendiii
Ebrar_63 moom222 yarın 16 haftalık oluyoruz göbeğim 5 aylık gibi Sabah akşam aynı değil tâbi göbeğim olmasa ben bile hamile olduğumu anlamam bulantı falan bsi yok çok şükür
Kubraozdem1r moom222 valla 17+3 üm şuanda baş dönmesi mide bulantısı bendede hiç olmadı ama. Gayet yeterli bir göbeğim var 😂 Ve ben haraketleri 3 gündür hisseidyorum ilk harakette damar atması gibi oluyor ama şimdi sürekli tık tık ya eli ya ayağı geliyor bence . Çünkü çok sıklıkla oluyor 😂
hunilimom moom222 2. Gebeliğim bu çok rahatsız geçti mide bulantıları koku hassasiyeti en ufak şeyde ogurmeye başlıyorum zaten doğumdan kalan göbeğim vardı hala bebek gözükmüyor 😂
moom222 Merve0004 ya göbek deliğinin orda seyirme titreme oluyor mu seninde cnm benm tüylenme olmadı cnm ya acaba ilk hamilekik ondan mı belirti yok senin de mi ilk hamilekik cnm
Merve0004 moom222 göbek deliğimin orda pıt pıt bişi atıyor evet 😅 ama ben damar diye düşünüyorum onun haricinde 2 defa göz seğirmesi gbi oldu içim öyle hissettim farklıydı yani baska da hissetmedim benimde ilk gebeliğim 🙏🏻🙏🏻
Merve0004 moom222 ellerim vücudum çok kuruyor pul pul oluyp elim falan hergün nemlendirici kullanmama rağmen yani çatlıyp
moom222 Merve0004 cnm o segirme bebek hareketiymis tekme vs suan anlamazmisiz ama ufak tefek bu segirmeler onun hareketiymis bndede öyle oluyor cnku diger kızlarda oluyormuş 😀
moom222 Merve0004 13 üncü hafta yüzde yetmiş erkek dedi cnm yarın 16+1 günlük kontrolumz var bakal ne dicek valla herkes de herşey farklı umarım dunyabyuzune sağlıcakla gelirler 😀
Merve0004 Yesim96 belli olmustur şimdye ama daha gitmedim kontrole 😂😂😂 bugün randevum vardı sabah misafirim geldi kahvaltıya gidemedim 😂 haftaya kalsın biraz merak iyidir😂
moom222 Merve0004 ayh erkek mi istiyorsun cnm ya bnde hep kızım olsun istedim ama olsun oğlum geliyor nedense bı kız isteg hep içimde vardı olsun diye ama hep erkek okucagina da adım GB emindim ve çıktı rüyasını bile gördüm hatta bı kız bı erkek bebek ama erkek olan benmdi 😀 😀
Merve0004 moom222 yaaaa nasip işte kuzum 💕 benim ilk önce bi oğlum olsun sonrasında da kızım olsun sonrasına da sonra bakarız😂😂 rabbim bizi ikisinden. De mahrum bırakmasın yaa
Medet .Hanımlar Birde bende son iki haftadir vitamin mineral demir ve magnezyum ilacalrini kullanıyorum aşırı baş ağrım oluyor doktorum normal dedi sizlerde de yaşayanlar var mı ?
Yesim96 Medet kaçıncı haftada başladınız acaba bana doktorum yazmadı sadece 1 kutu folik asit kullandım 12.haftamda bıraktım şuan 15.haftadaym hiçbsy kullanmıyorum
Medet Birde göbek tüylenmeleri hormon değişikliklerinden kaynaklanıyor bende de oldu doğumdan sonra dokulecegi söyleniyor tecrübeli hamişlerden🥰
Yesim96 Merve0004 14 de bana tahminde bulundu ama net demedi şimdi 15 oldum cuma günü aksilik çıkmassa özele gideceğim duramıyorum meraktan😂😂😂