Seyran00 canım 24+2 yim 5 kilo verdim daha da almadım maşallah bebeğim de iyi öyle olunca bende sorun etmiyorum zaten kilolu hamile kalmıştım 93.5 ile hamile kaldim şuan 88.5 geliyorum bebeğimin gelişimi güzel olunca doktorumda gayet sevindi bu duruma ama işte etraftakiler kilo alman lazımdı felan diyolar doktorum iyi diyo diyorum geçiyorum