Sivasss Biraz uzunun olacak ama asla umudunuz kaybetmeyin Eşimle evlendiğimde günden beri cocuk istiyorduk zaten hemen doktora gitmeye başlamıştım ama 1 sene dolmadan hiçbir doktor ciddiye almıyordu derken 6 ay tam 1 sene oldu doktor rahim filmi çekelim dedi cift rahim sol tup kapali çıkmıştı klomen iğneler 3 ay denedik kalamadım başka doktor arayışına girdim sivasta en iyi özel muayeneleri olan tüm doktorlara gittim en son prof doktor bana histereskopi yapalım dedi o ara korona patladı ben neredeyse evliliğin 2 yılına gelmiştim elde var sıfır pandemi derken ameliyatlar bi ara yasaklandı falan başka doktora gittim anlatm hemen yapalım dedi tabi ben artık iyice stresten adet bile olamıyorum 40 45 günleri buluyordu hem histereskopi hem laparoskopi oldum ameliyattan çıktım başarısız geçmişti tüpümde açılmamışti doktor odaya geldi cok umutsuz rahim yapın hayatımda ilk kez gördüm çok dar küçük normal yolla olmaz tup bebek diyip gitti dünyam başıma yıkıldı ben kısırdım ve eksiktim 1 ay daha klomen denedik ama boş yine olmadı doktorumda gelme boşuna git tup bebek yap dedi hemen doktor arayışına girdim ama hala o kabullenmeyis beni bitirmişti cok iyi bi doktor buldum eşimi ikna etmeye gelmisti sıra ikk başlarda yok falan dedi ben günlerce ağlayınca tamm bi gidelim dedi gittik doktora anlattım amelyat tekrar olacaksın rahmin cok küçük senin doğumunda erken olacak dedi neyse yumurta toplamalar ameliyatlar derken transfer gunu geldi ve ilk denemem başarısız sonuçlandı o an birkez daha dünyam yıkılmış ve bu son tup bebekten ötesi yok diyordum ben hiç annne olmayacam diyip esime istersen benden ayrıl dedim beraber ağladık doktoru aradım hocam neden dedim sabret ikinci deneyecez olacak dedi yasin genç dedi aradan 2 ay geçti ikinci deneme oldum bütün belirtileri yaşıyorum gün gün ama okadar kendimi kısırım cocugum olmaz şeyleri kafamda kurmuşum ki test günü geldi çattı birde baktım pozitif kalp atisi kese derken 7 haftaya kadar hersey mükemmel 7 haftada kese etrafi kanamayla hastanede yatisim oldu rahim küçük olduğu için serklaj olmak zorundaydım bebek düşmesin diye 12 haftada serklaj oldum 14 haftada gece 3 te aniden kanamayla ağlayarak hastaneye gittim ultrasonda bebeğim bana el salladı ben burdayım diye o an coook ağladım tekrar yatış serum doktor kesinlikle kalkmayacaksin dedi ama benim kimsem yoktu ailelerimizde gelmiyorlardi tek başıma yemek yapmak zorundaydim Allahim yardım et diye diye günlerimi geçiriyordum esim akşam gelir etrafi toplar bulasik yıkar camasir asar uyurduk tabi ben bu süre içinde hergun gidip progestan ignesi vurdum hemşireler artık kalcanda yer yok mosmor derlerdi vurmazsam kanamam geliyor derdim hemşireler beni tanıyordu bana hep çok üzüldüler derken bende 25 haftada enfeksiyon çıktı tekrar hastanye yattım artık hastane yatmak piskolojimi bozmuş durumdaydı ve yanimda kalacak refakatçi bile yoktu tek başımayım esim izin alamiyordu benim yatisimi yapıp ise gidiyordu ama bitmiyordu kanamalar 28 haftada siddetli kanamayla doktoru aradım suyum gelmişti tekrar yatisim oldu serklajim yırtılmışti sancilarim durdurmaya çalıştılar doktor biraz daha bekletecem bebek çok küçük dedi 1 hafta hastane yattım sanci durunca kendi imzamla çıktım ama tabi her an doğum tetikteydim 31 haftada tekrar beni sancılar tuttu nstye gidip gelene kadar duruyordu bende birseyler vardi artik anlamıştım tam 32 girdiğim gece 12 de sanci girdi ama geçmek bilmeyen önce 10 dk sonra 5 dk hastane gittiğimde sanci 100lerde ne igne ne serum ise yaramiyordu bebek popo geliş normal doğum imkansız o gün şansıma okadar doğum varki amleyathanler dolu çoğuda aniden gelmiş doguma derken beni aldılar bebeğim doğdu göremeden yavrumu kuveze koydular ilk gün nefes alamamış durumu kritikmis bana söylememişler ben ayaklarim açılır açılmaz o halimle evladıma gidecem diye kalktım ayağı gittim tam 26 gun kuvez yolu bekledim hergun ağladım sirf 5 dk onu görebilmek için hastane giderdim ellemek dokunmak yasaktı birgun iyi birgun kötüydü yavrum 26 gün sonra beni aradılar gelin taburcu dünyalar benim olmuştu ama ben yine tektim yine aillerimiz yoktu getirdim eve ağladım naparim nasil bakarım eşimle yalnız bir başımıza interneten başkalarına sora sora öğrendik suan oğlum ARAS 3 aylik oldu tek dileğim Allah herkese bir evlat nasip etsin ve asla ama aslaa umudunuzu kaybetmeyin cok dua edin bu hayatta herkesin sınavı farklı kimi kolay kimi zor ama kıymetini bilin herseyin
Edadrmz Sivasss ay ağlayarak okuttun kız 😞 allah bebeğine sağlıklı uzun ömürler versin hep beraber inşallah 🥰🌸
lunam Sivasss ağlayarak okudum resmen, Rabbim size ne güzel bir sabır vermiş de miniğinizi size bağışlamış. Allah uzun sağlıklı mutlu ömürler versin bebişinizle sizlere 🤲🏻
Sivasss Edadrmz @Ebru_klcc @Armess_loya Edanur_Oz2 @lunam @Deletedmom73711 Asel2520 hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim çok sagolun Allah herkesin evladını bağışlasın😊
Armess_loya Armess_loya sonu güzel oldu demek istedim🌸 kusura bakmayın klavye hatası oldu düzeltemedim🙈🌸
Deletedmom73711 Sivasss Zor, çetrefilli ama sonu bir o kadar güzel… İnşAllah yavrunuzu sağlıkla, sıhhatle büyütün. Rabbim her zaman güzel kapılar açsın size, hayırlı uzun ömrünüz olsun bir arada.❤️
Asel2520 Sivasss ay o kadar zor imtihandan geçmişsinki canım ama rabbim sabrının mükafatını çok güzel vermiş Allah analı babalı büyütsün size güzel gününü göstersin inşallah 🌸🥰
charlottececi Sivasss gözyaşım pıt 🥺 Allah sağlık sıhhat versin hepinize 🙏🏻☺️ Saglikla büyütün. Guzel günler gorun hep🥲🙏🏻
Elizinannesipinar Allah uzun ömür versin analı babalı büyütün inşallah cok zor zamanlar geçirmişsiniz
Kvser Sivasss ağlayarak okudum 🥺inşallah rabbim bundan sonra hiç bir zorluk acı yaşatmaz sağlıkla büyüsün anneye babaya vatana millete hayırlı bir evlat olmayı nasip etsin canım 🥰🤲🏻Bende 1 yıllık evliyim hiç bir problemimiz yok olmuyor bu ay femara verdiler rabbim beni de sevindirsin inşallah 🤲🏻
Burcu1988 Sivasss hikayemizin başlangıç kısmı aynı sol tüp kaplıydı histeroskopi + laparoskopi oldum tüpüm alındı rahim şeklim düzeltildi tüp bebeğe hazırlık olarak yapılması gerektiği söylendi ameliyatın üstünden 1 ay geçmedi hamile olduğumu öğrendim tüp bebek düşünürken kendiliğinden oldu miniğim çok şükür 19 haftalık olduk bile
Sivasss Happycatt tup bebek doktorum kayseride Gökalp öner Sivasta kerime hocayla gebelik takibini yaptık
Happycatt Sivasss rabbim hayırlı etsin inşallahhh acısını göstermesin🙏 Kerime hocadan memnun muydun ?