Ben 2 gün önce hümada yaptırdım muayene 600 dediler 500 alındı orada herşeyine bakıldı doktorda işinde gayet iyiydi 3 bulguya baktı ve hepsi gayet temiz cıktı kan tahliline gerek duymadı tamamen bana bıraktı kan tahlilinede aytiyeten 200 dediler ben doktora güvendiğim için yaptırmadım risk görmedi çünkü cok şükür