rumyly kesi bana da atıldı canım 3 yada 5 dikiş belki var yok dendi ,sonrası rahatsız edici bı izde kalmıyor ,kontrolsüz yırtılmasından sa kesi daha iyi ,ayrıca uyuşuk olduğu için hissedilmiyor bile, doğum eğitimi almıştım mümkünse lütfen bu eğitime katılın devlet hastanelerinde böyle etkinlikler var ama heryerde varmı bilmiyorum tabi ,doğuma dair herşey hakkında bilgilendiriliyorsunuz