Yürüyüş, egzersiz, perine masajı gibi şeyleri şeyleri gebeliğinde uyguladıysan, doğru tekniklerle ıkındıysan ve çatın bebeğin çıkışına uygunsa kesisiz doğum mümkün. Düzensiz iç ve dış yırtıklar oluşacağına doktorun duruma göre kesi uygulaması ve sonrasında estetik şekilde dikmesi bana çok daha mantıklı geliyor. Zaten o bölgeyi uyuşturdukları için hissetmiyorsun bile korkma. 😊