Bir hafta boyunca her gün farklı marklarda testler yapmıştım tam 7 tane 😅 Ve hepsinde silik çıkmıştı 🥰 Sağlık ocağında ve hastanede de aynı şekilde beta hcgme baktırdım 4 kere 😅 İlk beta hcg sonucum 4.67ydi sonrasında 19-173-8654 şeklinde devam ettii. 🙂 Sonuç olarak 21+3 👼
Sanıyorum ki iki ayrı markanın testini yaptığına göre yanılma payı çok mümkün değil. Hayırlı olsun şimdiden, sağlıkla keseyi görüün, bebeğinizi görüün, kalp atışını duyuun, sıkıntısız rahat bi gebelik dönemi geçiriin 🙏 Veee sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizii 🙏🥰