Kızlar 35 günde bir adet olan ben bugun itibaren 6
Gün gecikmiş bulunuyorum. Gecikmenin ilk günü yaptım çok ama çok silik bir çizgi vardı fotografta belli olmuyordu. Sol kasık ağrısı akıntı mide ekşimesi şişkinlik aserme veya bulantı vardı
Bugün ek.olarak.kisa süreli baş.donmesi yaşadım ve bugün çok susadigimi farkettim. İki gün sonra kan testi vermeyi planlıyorum. Sizce gebelik var mıdır? 🥰