Merak ediyorum kizlar bnm ilk hamileligim ve endiselerimle birlikte bitmek bilmeyen takintilarim var. Mesela diyelim ki esinizle birlikte ortak iki isim koymaya karar verdiniz yada ailenizden isimler koydunuz ama aileler kizinin koydugunu kendi ailesi soyluyor mesela erkegin tarafida oglum koydu diye soyluyor sanki ayrilmalar yasaniyor bu yuzden tek isim daha iyi olur cocuk adina ama ben takintili biri oldugum icin acaba diyorum ben babamin adini koydum diye kaynanam ve tarafi oglunun koydugu ismi soylerlerse ben ne yaparim cok sinirlenirim diyotum keske tek isim olsaydi bnm koydugum kalsaydi diyorum. Ama esim cok istedi ikinci ismi de ve bana inat babamin adini kullanan olmicak diye dusunuyorum bazen cunku kaynanam gicik bir kadin. Sadece oglunun koydugu ismi herkese soylettircek ve ben de ikinci ismi hic sevmiyorum icime de sinmedi ama esim beni kirmadi bende onu kirmayim diye ses etmedim. Sizce sacmaliyor muyum bana akil verin 🤦🏼♀️Sizde durumlar nasil ben gibi takiyor musunuz kafaya yoksa kim ne derse desin deyip geciyor musunuz?