Mavisinannesi2 valla benim ilk de nisan geldi bebem etliydi biraz suniyle desteklediler sancimi zor cikardim🤣 oyuzden bunda 2 cm var simdi ama bebe yok yine etli cunki bakalim neler olcak acele etmiyorum sakin kalmaya calisiyorum oglumda hasta oyuzden sallamamaya calisiyorum ne zaman gelirse artik