DilaraArslan07 _Izlen_ bende korktum korktum 20 haftada şükür hissetmiştim yavaş yavaş 25e gircez artık geceleri tekmelerden sicriyorum 😂😂
Kelebek-15 19w karnımda pıt pıt bi şeyler oluo ama ne bilmiorm tekme deil ama damar atar gibi gün içinde oluo doktor 20den önce hissetmezsin ddi bu hissettiğim ne acaba