benito bende hiç belirti yok adet şişkinliği falan göğüs hassasiyeti falan yarın sabah sağlık ocağına kan verecek bakalım bugün test yaptım çıkmadı ama yumurtlamayı şubatın son üç günü gördüm belirti aramak şuan için çok erken ama adette olmayınca insan ümitleniyor Rabbım hakkımızda herşeyin en güzelini nasip etsin bu forumda ne kadar bebek sahibi olmak isteyen var ise tez zamanda gebelik haberini alsın Allahın izni ile 🥰🥰🥰