Htccprz benito 2 mart adet tarifim 2 gün önce test yaptım silik çizgi çıktı bugün de yaptım aynı çıktı bi kac gün geçsin değer yukselsin kan vericem 😊
Geha08 benito bende aynı dört gün önce test yaptım negatif bugün beklenen regl tarihim inşallah olmayız dua edelim
benito Geha08 4 gün kala yapmıştım negatif çıkmıştı. O yüzden cesaretim yok. Birkaç gün daha gecikirsem yaparım. Eğer hamileysem bugün tam 4 haftalık olmuş, biraz daha büyüsün varsa😊
benito Geha08 inşallah bu ay bekleyen herkes müjdeli haberleri alır 🙏🏻😇 bizim 6.denememiz bu ay, aylar ilerledikçe insan daha sabırsız oluyor
benito Geha08 stres olumsuz etkiliyor diyorlar ama insan nasıl stres yapmasın ki. İnşallah tez vakitte müjdeli haberi alırız hepimiz
benito Geha08 ben bi almaya niyetlendim bir saat kadar önce sonra dedim acelen ne 😅 normal zamanda bile birkaç gün önce ya da birkaç gün sonra olabiliyor adet. Beklemeye karar verdim 😅 sana engel olmuş gibi olmayayım ama ben birkaç gün bekleyeceğim