Bebegim0101 canım 3 gün bekle tekrarla testi benim hamileliğimdede ilk başta çok silik çıkmıştı test. Bu hamilelik var ve bebeğin çok küçük olduğını gösteriyormuş yani o kadar küçük ki testte gözükmüyor. Tabi eğer şüphen varsa hemen kan tahlilide yaptırabilirsin. Ama beklemeni öneririm 3 gün sonra daha net silik çıkarsa kan testine git