Merhaba benim adetim geçtikten sonra yaptığimda o kadar silikti ki. Görünmüyordu bile. Ama pozitifmis meger. İlk idrar ile yapın. Ben adetin 3. 4. Günü net çizgiyi görebilmistim. Yumurtlama tarihiniz normalden 1 2 gün geç ise o yüzden siliktir. Ama çizgi görüyorsanız pozitif diye düşünüyorum ben .