Bukiiiiiiii ordan olmaz ama bikini de aldırmanı tavsiye ederim gebelikte en rahat ağda hem hijyen olarakta bence ağda en iyisi bizim yaşadığımız yerde sıcaklık 49 dereceyi görüyor ve ben koskoca yazı çekeceğim son aylarım olacak şahsen o sıcakta ağda yaptırmazsam ölürüm 😀