Kizlar ben sir yaptircam gebelikten bu yana 3. Ayim 14 haftalik gebeyim sadece bacaklarima yaptırmak istiyorum doktorum sıkıntı yok dedi yani o kadarcik acidan kasilmam gelmez dimi ya yaptıran varmi bebeise bir sey olmaz dimi ilk gebeligim 3 ayyy bekledimmm findigim büyüsün diye ama.artik aldirmakk zorundaym❤❤❤