Hayalimdekiseruven 15 Mart doğum tarihim belirlendi. Cumartesi nst girdim bişey çıkmadı. Çok fazla kasılmam var. Bebek doğum pozisyonu almış kafa kasığımda uzun yürüyemiyorum. 3 yaşında oğlum var sürekli yere oturup Lego falan oynamak ,onu tuvalete götürmek, benim sürekli tuvalete gitmem o kadar zorluyor ki 😵💫9 Mart yeniden nst gireceğim.