AycanUzun Minnoss ben sezeryan istedim canım doktorum da kabul etti ne bebeği be kendimi zorlamak istemedim
ElifKarata Minnoss canm bende 37+0 da dün 3507 gramdı doktor ne diyor sana Doğum şekline ya kılo alımını durdurmak için ne yapabiliriz bilmiyorum ki . 4 kılo üstü olursa sezaryen dedi doktor
Minnoss ElifKarata benim doktorum kilo hakkinda birsey demedi valla bnde anlamadim ki boyle giderse 4 kiloyu gecerler zaten
Ogze 37 de 3200 idi. Biraz ondeymis kilosu. Zayif da dogsa hemen toparliyor nasilsa bebekler. Ben de haftasinda olmasini isterdim mesela ama olsun yapacak bisey yok. Saglikli dogsunlar da 🤗
Gizemvencoglu 37+3 dün gittim bende 3500 dü biraz iri dedi doktor haftaya tekrar bakıcak ama bu haftalardan sonra daha ne kadar kilo alır bileniniz var mı ? İnşallah çok almıyorlardır yoksa normal doğuma engel olacakmış 🤦🏽♀️
Minnoss Gizemvencoglu canim bebisler haftada 200 250 gram aliyorlarmis diye biliyordum o kadar almasalar bile doguma kadar daha alirlar tabi bu benim şahsi fikrim kotu etkilemek istemem bnimkide 3420 gr 37 haftadayim ne kadar alir bnde merak ediyorum
Ireem20 Minnoss Çatımın dar olduğunu söylemişti doktor e bebeğin kilosu da fazla olunca tamamen zorlaştı
Gizemvencoglu Minnoss evet bu haftalara kadar 200 gr civarı alıyorlardı ama şimdiden sonra biraz yavaşlıyor diye duymuştum son haftalarda daha az alıyolardır bence 🤔 Tecrübeli anneler var mı ki 😅
Minnoss AycanUzun bence en dogrusunu yapmissin canim cunku masallah 3700 guzel bir kilo devlette mi yaptin ozelde mi peki devlette istedigin yapilmiyo diye biliyorum ama