Minnoss 37 haftalik guzel anneler bebislerinizin kilosu ne kadar sadece sohbet etmek istedim yoksa butun bebislerin kilolari farklilik gosterir😁💕
Adysms5502 Minnoss artık bebek kilosu soranlar direk soramıyor sadece meraktan sadece diyor 😁 Biliyor ki linç ediliyor . Ama içten hepimiz kıyas yapıyoruz . Ne kadar istemesek de .... bu bir gerçek
EsmalyasAygr Minnoss 37 benimde 2840 evet hep böyle ister istemez karşılaştırıyosun aman sağlıklı olsunlar da normal doğum bekleyenler yalancı sancınız oluyor mu
Minnoss Adysms5502 hahahaha devletteki bazi doktorlar kilosunun ne durumda nasil oldugunu tam anlatamiyor hep bu yuzden 😀😂
Adysms5502 Minnoss ben özeldeyim ama bi ara gittiğim doktor da hiç anlatmazdı bende ikinci gidişime değiştim hemen Yani 😁 Her tıbbi bilgiyi bizlerle paylaşmaları mümkün değilmiş 😋 vs vs vs
Yusufdemir 37 +0 3050 gram ozelıkle sezeryan olacaklar bır haftamız felan kaldı nasıl kılo aldırırız acaba bır haftda maksımum nrkadar alır
ElifKarata Minnoss canm bende 37+0 da dün 3507 gramdı doktor ne diyor sana Doğum şekline ya kılo alımını durdurmak için ne yapabiliriz bilmiyorum ki . 4 kılo üstü olursa sezaryen dedi doktor