Bnde ogrendm de Ağrılarım bel kasik wardı 3gndr göğüs hassasiyet dışında bişe hssetmiorum normal mı acaba 7 haftalık Oldum cuma kontrol War çok korkuyorum 14yil sonra olunca geçen hafta gttimde doktr kalp atışı yavaş biraz dedi pregeston verdi yatcan dedi acaba kalbi mi durdu diorm kızlar ya acayip korku War içimde