ecemnas88 Bebek 1 haftada 50 gram almış doktor haftaya birdaha bakacağım dedi bir hafta az alıp birdaha ki hafta fazla alan var mı
Nurbanu8 ecemnas88 senin ki yine iyi benim bebeğim daha gerideydi çok şükür haftamızla uyumlu olduk doktorum da şaşırdı . Ben çok yoğurt tüketiyordum süt ürünü sonuçta diye ama sütü boş içmek kilo aldırıyormuş meğer bol bol süt iç özellikle gece yatmadan önce . Ekstra muzda her gün tüketiyordum tabi ama bence süt en etkilisi proteini çok yüksek çünkü .
Ebru_3804 ecemnas88 süt muz kaşar tüket ayrıca cevizde ye bol bol Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin İnşallah 🤲🏻
ecemnas88 Gzmmmmmm11 ya yemem de iyi aslında ama bu kez kendimi suçluyorum eşimde bende 3 kiloyu geçik doğmuşuz ama 🤷🏻♀️
Gizemlili canım zayıf değil ama muz , ceviz, badem , fındık, avokado tüketmeye çalış bebeğe kilo aldıran şeyler
Sinemmmasya ecemnas88 Keçi boynuzu özü aktardan al yarım çaybardağı iç sabah akşam gör bak Nasıl olacak
CaglaEmreee ecemnas88 sabah akşam ac karnına bır cay kaşığı pekmez ye hem kan yapar ben hep oyle yaptı kılosuda iyi suan
Nurbanu8 ecemnas88 28 haftalıkken oniki gün gerideydik doktor adet tarihini mi yanlış yazdık acaba diye beni baya tedirgin etmişti süt iç diye uyardı sonra korona olunca bi daha 32 de tekrar kontrole gittiğim de 2 kilo olmuştu bebeğim gayet iyiydi 33 hafta ile uyumluydu ölçüleri. çok şükür gelişim geriliği yok inşallah daha da olmaz. Rabbim herkesin sağlıkla kucağına almasını nasip etsin
Nurbanu8 ecemnas88 şokun pastörize sütü var tam yağlı olanı özellikle onu da tavsiye ederim canım yağlı olması güzel bir de daha sağlıklı pastörize :)