Minigin_annesi0 SWEETMOM2 şimdiye kadar ilk defa birinden olumlu bişey duydum kime sorsam zor geçtiğini söylediler
Kbraylmz1 Zehra9616 oda senin şanssızlığın 😔 kız kardeşim ve gelinimizin her anında yanındaydım max 3er kez çatı kontrolü yapıldı
Kbraylmz1 6464_iiiaakk korkma yemin ederim bişey yok o kadar hatta dedim ki doktoruma bu kadarcık mı acımadı bile
Ece2834 Okuyun bişey olmaz katalanca napalim bende acile gittim tansiyon dan dolayı beni kadın doğum ma git dediler gittim orta attan baktılar kadın doktor 2 parmağını soktu acımadı sadece azcık ah dedim hepsi bu Allah yardım e diyor
Esrabozkurtt 2Prensveannesi ya çatı muayenesi her hafta kontrole gittiğimiz yattığımız sedyede mi oluyor yoksa şu doğum koltuğu gibi bir şey var doktorumun odasında onunla mı oluyor ben de perşembe olacağım çatı muayenesi sizde olmuşsunuz sorayım dedim gerginim çünkü 🥲🥲
2Prensveannesi Esrabozkurtt ben yurt disindayim da bildigin muayene sedyesinde yapiliyor özel bi uer gerekmiyor cok basit 10 saniyelik bisey istemsizce bende gerilmistim hatta ebem istemiyorsan yapmayiz diye bana birakti 40 haftalik oldugum icin merak edip oldum acilmam falan var mi diye iyiki de olmusun hepsi bir tecrübe olarak kaliyor