Funday35 HMercimek0660 Bende diyete başladım inşallah benimde şekerim düşer rabbim korusun yavrularımızı 🤲🏻 tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim içim rahatladı 🌸 Amin inşallah hepimizin bebekleri zamanında sağlıkla doğar 😌
BusraOzhan Erkekannesii dikkat ede ede 35 haftaya kadar direndik biz kuzum 35 haftada suni sancı ile normal doğum yaptım kızımı sağlıkla kucakladım darısı başına 🙏
Erkekannesii HMercimek0660 özele gidiyorum bugün geldim daha 3 hafta sonraya verdi kireçlenmen devam ediyor evet dedi ama korkucak bişey yok dedi ileri doğru öngörü sadece dedi gelişme geriliği olabilir ama şu an olucak diye birşey yok dedi içimi rhaatlattı Funday35
Funday35 Erkekannesii Rahatlamazmı ya dünden beri uyuyamadım dogru düzgün düşünmekten inşallah bebeklerimizi vaktinde sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻
Erkekannesii Funday35 güzel düşünün güzel olsun inşallah doktorun söylediğine göre kireçlenme sorun değilmiş eğer gelişim geriliği olursa kork dedi şu anlkk birşey yok yani sizde kendinizi korkutmayın daha da kötüyü çağırmayın bence 💙
Funday35 Erkekannesii Çok teşekkür ederim dediğiniz gibi yapıcağım içime su serptiniz rabbim korusun evlatlarımızı 🧡