Bende 28.haftalarım da öğrendim üç farklı doktor gördü şuanlık sıkıntı yok dediler hatta birisi doğuma kadar götürür kötü değil dedi bebeğin gelişimi ve suyu iyiyse pek önemsemediklerni belirli bi kriterlerin olduğunu onlara baktığını söylemişti diğer ikisi de takip lazım dediler gelişimi açısından genel dr zaten aynı şeyleri söylüyorlar şuanda 30.haftaya girdim inşallah bi sıkıntı olmadan zamanında doğrurum diye dua ediyorum bende sizin gibi endişeliyim ama stres yapma dedi doktor hamileliğin yoksa daha kötü etkilenir ama elde olmuyor işte sizi çok iyi anlıyorum inşallah sağ salim doğar bebeklerimiz zamanında