Mere epiduralli normal doğum yaptım. 2 doz aldım. Doğumdan sonra herhangi bir ağrı durumum olmadı. Doğum başlamadan yarım saat önce kestiler epidurali. O yarım saat ağlaya ağlaya sancı çektim, ağlamaktan burnum tıkandı 😂 serum fizyolojikle açtılar ki nefes alıp ıkınabileyim. kendi sancımla da doğurdum. Zaten sancı gelince ıkınıyorsunuz sancıyı hissetmiyorsunuz doğumda pek. Ama yatarak sancı çekmek çok zor. 30 gün sonra ikinci doğumum olacak. Bu sefer suni sancı verilmezse ve kendi sancımın şiddeti beni zorlamazsa epidural istemeyebilirim belki bilemiyorum. İlk doğumun tecrübesizliği ve bilinmezliği yüzünden istemiştim epidurali. Çok da konforlu bir doğum oldu. Bakalım bu sefer ne olur? ☺️