Kizlar daha 27. Haftadayim ama ben epidurale cok saglikli bakmiyordum yani doguracaksam da sancimi da cekerim diyordum ama sonra bir yerde okudum kendinize eziyet etmeyin ve eger imkaniniz varsa épidural ile normal dogumu gerceklestiein diyordu epidural olup dogum yapanlar ve epidural olmayanlar bu konuda ne dusunuyorr bilgisi olann yazabilir mii ☺️