Merme 27 haftalığım ben 140 sınırmış benim 141 çıktı yine de yarın yine yükleme yapacaklar bakalım ne olacak ne bitecek hayırlısı olsun umarım korkulacak birşey olmaz ilk gebelik diye mi yoksa her anne adayında böyle mi oluyor bilmiyorum ama çok evham yapıyorum sanırım ben