Raziyetes internette herşeyin en kötüsü yazar zaten. Korkmayın lütfen sizin sayenizde düzelebilicek bişey bu☺️ Gebelik şekeri olan veya olmayıp suyu yine fazla olan bi sürü hamiş var. Gebelik şekeri yoksa zaten suyu belli bi haftadan sonra kendiliğinden girer düzene. Siz şeker testini yaptırın mutlaka, eğer varsa ona göre diyetle veya insülinle düşürüyorlar. Stres daha çok zarar verir miniğinize 🥰 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️