MASAL6165 MihrimahVeAnnesiii Cnm kb rahatsız ediyorum da ben bugün imperiallle görüştüm kadın doğumda kaydın varsa 850 yoksa direk radyoloji 1500 🥴 oranın muayne parası ne acaba bilgin vardır herhalde
MihrimahVeAnnesiii MASAL6165 Anaaa kız bunu da ilk defa duydum vallahi 🙄 Muayene ücretleri 315 TL canım 1500 buluyor yine yani daha uygun yerler vardır bence sen bilirsin tabiki
MASAL6165 MihrimahVeAnnesiii Aynen kendi hastanem 1200 orda yapam en iyisi neyse herşey için çok sağol 🤚🌹
Edanur_Dilek MASAL6165 evet canım dün gittim muayene oldum herhangi bi doktora ki para vermiyim diye .15 nisana randevu verdiler sadece 50 TL ödeyeceğim .
Edanur_Dilek MASAL6165 Ama 17.haftamda gittim çok yoğunluk var yer kalamayabiliyor haberin olsun sende önceden davran egerki gideceksen sen ne durumdasın kaç haftalıksın ?
MASAL6165 Edanur_Dilek ben 20 haftalık gebeyim çok geç olur aradım gün içinde sıra yok nisanin ortasına kadar dedi
Edanur_Dilek MASAL6165 Aynen canım benimde 22 haftama denk geliyor randevum bende zor buldum yani 17 haftalıkken gittim ama daha erken gitmek lazımmış