MASAL6165 Canım ben Kırhan bey takipliyim. Radyolog yapıyor çokta memnun kaldım. A dan Z ye herşeye baktı anlattı ben sordum gerekirse. Renkli fotoğraflar aldım siyah beyaz aldım CD aldım gayet memnun kaldım yani.
Fakülte Hastanesi’nde aynı şekilde fotoğraflar veriyor . Numunede memnun olan duymadım oldu bittiye geliyor biraz