Asilem1 avukatanne1 Bir tane aldım 10 lu hastane çıkışı bi tane de 5 li alırım diye düşünüyorum ne alıcağımı şaşırdım 😂
Mzi1 Asilem1 benimkide 17 Temmuz görünüyor ama hala net bir hareket hissedemiyorum seyirmeler dışında 😏
Asilem1 Mzi1 Ay hadi bakalım sağlıcakla allım Mzi1 Herkes de farklı oluyor sıkıntı yapmayın.Bugün annem elini karnıma koydu peşpeşe 3 kere tekme attı 🙊
MerveAknc Benimde 24 temmuz gözüküyor 18+1 günlüğüz çok hafif hissediyorum yataga yatınca cinsiyeti yarın öğrencez nasipse 🙏🧿
Mzi1 Demirkarbon aynı bensin 😂 herkes hareket hissederken ben birşeye benzetemiyorum içimde olanları tam adlandıramıyorum seyirme diyorum 😬
aysgl2305 Ftynur canım nasıl 20 Temmuz gözüküyor doktorda mı söyledi tam 40 haftayı doldurduğunda mı 20 Temmuz oluyor
Aslicikk Merhabalar bende 21 haftalık oldum çoğu kıyafeti eşyası hazır odası boyanıcak sadece 😊 haftaya detaylı ultrasonum var renkli görücem diye çok heyecanlıyım ☺️ Sizler detaylı yaptırdınız mı?
avukatanne1 Aslicikk ben yaptırmadım sanıyordum hoca baktı bugün detaylı ultrason bu dedi. 21 22 de daha iyi olur dedi gidicez bidaha perinatologa
Mzi1 avukatanne1 seninki de mi kız 🥰 biz ilk defa yandan gördük elini emiyordu onun dışında hep baş aşağıydı 😂
Asibel avukatanne1 21 haftalığız 12 Temmuz doğum gözüküyor nasipse🐣 hareketlerini net bir şekilde hissediyorum eşim elini koyduğunda o da hissediyor artık 🥲 rabbim isteyen herkese nasip etsin çok güzel bir duygu 💖
avukatanne1 Mzi1 erkek benimki kız gibi nazından geçilmiyor geçen perinatoloğa gittik 3 kere girdim çıktım göstermedi 5 tane çikolata yedim inat ediyo 😅
Asibel avukatanne1 ilk hissettiğimde emin olamıyordum bebek mi o diye aynı dediğiniz gibi oluyordu. Şu an net şekilde oluyo hatta belirli saatleri var 🥲💖
avukatanne1 Sengul82 yaa sezeryan olursa daha erken olur zaten de zamanında doğsun diye dua ediyorum ben hep
Sengul82 avukatanne1 kismet artik.ben şeker hastası olduğum için beklemem sanirim kismet sağlıkla gelsinler tosunlar.bugun detayliya girdim 20 ci hafta