Ya ben hala hissedemiyorum neden acaba canım cok sıkılıyor bizde bugün tam 20 haftalık olduk ama ya hissedemiyorum ya da net bisey hissetmeyi bekledigm icin küçük şeyleri bagırsak hareketi falan diye düşünüyorum emin olamıyorum sizler nasıl emin oldunuz