Tiksindiğiniz yiyecekleri tekrar yiyebildiniz mi kızlar ben sanki bi daha hiç yiyemeyecek gibiyim 9+1 olduk ama etten soğandan limondan karabiberden tiksindim sanki her yemekten soğan karabiber tadı oluyorum prilam kullanıyorum bulantım az ama tiksindiğim için hiç bir şekilde yiyemiyorum çok yoğun baharatlı şeylerde yiyemiyorum. Çoğunlukla meyve domates salatalık peynir ekmek 😔