Berrinkisa33 yani ameliyat çok çabuk bitiyor zaten nasıl oldu anlamıyorsun onun haricinde ilk ayağı kalkarken ben biraz zorlandım ondan sonra yürüye yürüye açılıyorsun yavaş yavaş ağrılarda geçiyor , korkma Allah’ın izniyle bebeğine kavuşursun inşallah , bende aşırı korkuyordum ama nasıl oldu bitti anlamadım bile