Evinru
Arife18
Merhaba bende 20+2 de detaylıya girdim kafa çevresinin ⅒ nun üstünde olmalıymış burun kemiği. Bizimki sürekli aşağı bakıyordu ölçemedim dedi. Çikolata yedim hareketlensin diye burnunu 4.8 ve 5.3 iki ölçüm aldım dedi kafa çevresi de 45mm yani ⅒ u 4,5mm üstünde olması gerekiyor biraz sınır üstünde dedi banada. Ama ikili de düşük riskli grupta olduğum için amniyosentezi gerekli görmüyorum dedi. O gün biraz kafaya taktım ama ben iyi olduğuna inanıyorum 😊 en başından beri. Bebişlerimiz sağlıklı gelcek hiç moralinizi bozmayın 😌