Arife18 Merhaba kimseyi tanımıyorum ama kimle konuşsam bilemedim buraya yazmak istedim bugün detaylı ultrasona girdik kalp parlaklığı var demişişti kendi doktorum o yüzden detaylıya yönlendirmişti ve bugün gittik burun kemiğinde kısalık dedi down sendrom riski yüksek dedi 23+6 haftalık doktor aldırmak istersen felan diye konuştu bende öyle bişey olamaz dedim . İlk gebeliği çok tuhafm duygularm değişik biraz konuşmaya ihtiyaç duydum başına bu durumu gelen yaşayanlar var mı aranızda yardımcı olur musunuz
Serapcemre Arife18 canm nifty testi yaptırablrsn cok huzursuzsan için rahat eder belki iyidir bilemeyiz amniyosentez de yaptırablrsn iyi yapan bulursan o biraz riskli
Deniz2961 Arife18 kalp parlaklığı bnm.kizimdada vardı dogumadan geçti o önemli bir sıkıntı değil geçiyor elhamdülillah da ikili tarma testi yaptrmismiydnz
Muratnevin Arife18 diyelim ki öyle oldu , evladın gözün gibi bakacaksın , Benimde aynı olsa gözüm gibi bakarım ,Allahtan gelen herşeye boynumuz kıldan inçe.. yeterli yaşayıp yanımızda olsunlar kokuları olsun kollarımızda olsunlar
Arife18 Serapcemre o konudada eşim istemedi gerek yok o benim canım kanım ne olursa olsun dedi benim içinde öyle tabi ama sadece ilk gebelik oldugu için beklemediğim bi durumdu o biraz sarstı beni
Hira_46 Serapcemre amniyosentez çok riskli bebeğin kibirdamasi çocuğa iğne gelmesi hem anneye hem bebeğe riskli bence hiç yapmasin kendini daha çok üzer yapti çıktı aldıracak mi hayır daha çok stres yapar ya
Arife18 Muratnevin gerçekten de öyle başka hiç bir sağlık sorunu yok herşeyi gayet normal kalbi atan bi can varken aksi düşünülmez bile Sağlıkla doğsunlar ne olursa olsun evlat bizim
Serapcemre Arife18 ya canm zaten senin evladın aldırmıyacaksın bakıcaksın ama işte doguma kdr stresli olacagın için demiştim ha belki yapısaldır bilemeyiz ki😊doğunca belki skntı olmaz benm bildiğim burun kemiğinin kısa olması yeterli değil ense kalınlıgı da önemli canm ona da kalın dediyse tamam ama yazmamışsın ki dememiş burnu belki yapısaldır küçük kemiklidir ne bilem
htc34 Arife18 korkamyın bana neler neler söylediler çok şükür sağlıklı bir kızım var karaciğer kanseri olabilir dediler parlaklık görünüyordu detaylıya girdiğimde Allah doktorumdan razı olsun biz ihtimal dahilinde konuşuruz karaciğerde parlaklık görünüyor karaciğer kanseride olabilir hiçbirşeyü olmayabilirde dedi sıkıntılı görünüyor eğer doğurmakta kararlıysan doktor doktor gezip kendini strese koymanın anlamı yok hiçbir şekilde anne karnında müdahale edemiyoruz dediler ya doğuracaksın ya aldıracaksın eğer doğuracaksanda duadan başka bişey yapamazsın boşuna doktor doktor gezme dedi o günden sonra rutin kontrollerimi yaptım ve dua ederek doğumumu bekledim çok şükür 2,5 yaşında sağlıklı kızım
Feyzaerturk Arife18 Bazen böyle ihtimallerle doğuma kadar üzülüp doğumda hiçbir şey olmayan çok sağlıklı bebeklerine kavuşan anneler var ne olursa olsun bence ilk gebeliğinizin tadını çıkarın vardır bundada bir hayır her şartta bizim evladımız Rabbimden gelene boynumuz kıldan ince 🌸
Deniz2961 Arife18 anladım cnm bilmiyorum kendi yerime koyuyorum siziin durumu ben ne olursa olsun dogururdum rabbimin bana verdiği bir nimet sonuçta Rabbimden herşey kabulüm.basim gözüm üstüne ama böyle şeyler duyup sağlıklı bebek kucgna alan çok insan var sen Rabbime.dua et o neylerse güzel eyler❤️
Arife18 Serapcemre yok ensesi kolu bacagı herşeyine bakıldı hiç bi skıntı görülmedi çok şükür 🤲🏼 Öyledir belki de bilemeyiz tabi herşey Allahtan sağlıklı olsunda 😇
Arife18 Deniz2961 aminn çok teşekkür ederim tanımadıgm insanlardan moral almak öyle güzelmiş ki iyi ki yazmışım😇 benm zaten aksi düşüncem yok olamazda ilk hamileliğim ilk heycanım herşeyim o benim hani postu açtım başına gelen varmı bazen yanılma oluyo hiç bi skıntı çkkmıyo bu durumu yaşayanlar oluyo
babynil @Arife18 bana detaylida doktor burun kemigi biraz kisa dedi asla riskli bi durum oldugunu soylemedi cok sukur bebegimde hic bir skinti da yok minnak bi burnu var sadece 🥰 ikili taramanizda risk cikmis miydi
Arife18 babynil maşallah Allah bağışlasın 🤲🏼😇 İkili tarama yaptırmamıştım ben detaylı ultrasona girdim bugün sadece oda bakıp riskli oldugunu söyledi
Deniz2961 Arife18 emin ol.oluyordur cnm.ya sonuçta cihaz bu bnm detaylıca bir sknti çıkmadı şükür ama masadan kalkarken %70 doğruluk payı bunu unutmayın dedi.kadin yani kimin ne.olcgi belli olmaz şöyle.dusun sağlıklı.dogup allh korusun sonradan başına bir şey gelse ona kiyabilirmiydn bn öyle dusunuyrm sonuç ne olursa olsun sen harika bir annesin ve çok güçlüsün❤️
Tugbadmr Arife18 eşimin teyzesine de down sendromu çok riski yüksek demişlerdi fakat gayet sağlıklı bir bebeği oldu bir çok örnek var ve artık bildiğim kadarıyla sizden alınan bir kan örneği ile %99 oranında kesin sonuç veren testler var böyle stresli bekleyeceğinize ondan yaptırabilirsiniz Allah hepimize sağlıklı güzel yüzlü ve hayırlı evlatlar versin inşallah 🙏
Arife18 Deniz2961 Çok iyi güzel düşüncelisin ya Allah razı olsun çok teşekkür ederim😇💕💕 Aynen öyle benim evladımla bişeym yok ne olursa olsun Rabbim hepimizin evlatlarını bağışlasın❤️
Nazlimom Arife18 bizimd burun kemiği kısa demişti nifty testi yaptirdik temiz çıktı durumunuz varsa nifty yaptırabilirsiniz
Arife18 Tugbadmr haklısınız evet çok garip duygular işte annelik duygusu doğmadan başlıyo Rabbim herkesin evladını bağışlasın 😘😇😇
Nazlimom Arife18 aralıkta 3.200 yaptirdik ama fiyatlar değişiyor artmış olabilir bide amniyosentez önermişti doktorum onu yaptirmadim riskli die
Doganseda Arife18 canım universite hastaneleri 400 TL civarında küçük ucretle yapıyor ben Eskişehir üniversite hastanesinde yaptırdım 400 TL’ye istersen araştır bı dün çıktı sonucum ve temiz çıktı ALLAHA şükür benim bebeğime de ense kalınlığı 6 mm demişlerdi ve beyninde kist var dediler ama testimizin sonucu güzel çıktı zor bi dönem bende kendimi çok üzdüm ALLAH yardımcin olsun çocuklarımızı sag salim kucagimiza almayı nasip etsin RABBİM inşallah 🤲