Kızlar cinsiyet ayrımı yapmıyorum asla ama birkaç forum denk geldi bende heyecan yaptım. 11 haftalıkken erkek dedi doktorum baya baya gösterdi çok netti sanki 15-16 haftalık gibi. 7 martta randevum var o zaman 15 haftalık olacağım kesinleşecek ama beni bi merak bi heyecan sardı. Kız deyince sonradan erkek olma ihtimali yüksek ama ilk başta erkek deyince değişme ihtimali çok olmuyor ama yinede aranızda var mı böyle olan merak ettim?🥰