Ozoguz 37+4 üm karnım aşağı düştü baya hareketlerim geçen haftadan beri çok kısıtlandı çünkü karnım çok sertleşiyor belime kasığıma ağrı geliyor haftaya 38+4 te sezeryan olacağım kısmetse, daha erken doğmasın diye dr yürüme iş yapma dinlen diyor demesede hiç halim kalmadı zaten bel fıtığım da tutunca dün gece oturup ağladım artık.