Cotanakk Ozoguz doğurmak istiyorum ama bir yandan da korkuyorum. Karnım sürekli sertleşip yumuşuyor ve bu beni çok rahatsız etmeye başladı. Perşembe kontrolüm var umarım açıklık vs olmuştur
Defne2018 Ozoguz yarın dr kpntrolüne gitcem bakalım ne diyecek bi an evvel dogsada kokusunu içimw çeksem diye bekliyorum heyecanla hareket azlıgı var bugün sancı falan bişi hissetmiyorum
ZeynepPayam Ozoguz bütün gece tuvalete gitmekten uyuyamadım diyebilirim 🤷♀️sabaha karşı da akıntı şeklinde sarımsı bişeyler gelmeye başladı ve yarım saatte bir falan vajinada ağrı batma oluyo bu gelen akıntı nişan olamaz heralde dimi kızlar 🙄
Ulascemo2019 Cotanakk karnımın sertleşmesi benide mahvediyor 38+3um bende ne zaman gelecek bekliyoruz yalancı sancı vs de yok ama sertleşme de doğum belirtisiymis
Edaakd Zehra9616 Bende bugün çatı muayenesi yaptırdım 2 cm açıklık dedi.Kaç gündür 2 cm açıklıktasınız.Gelsinler artık😂
Cotanakk Ulascemo2019 ben de öyle :( kasılma geldiği zaman sanki tansiyonum yükseliyormuş gibi oluyor nefesim daralıyor
Susamtanesi-1 Bende cuma sezeryan olucam inşallah şimdilik ishalim ara ara sancılarım oluyor kasılma sürekli oluyor..ishal bir sıkıntı nedeni mi bilen var mı
ilknuuurr1 Susamtanesi-1 benim duyduğum ishal doğum belirtisi olarak söyleniyor vücut kendini doğuma hazırlamak için bir nevi bağırsak temizliği yaparak tahmin açılmasını kolaylastiriyormus uygulamada okumuştum